Dla tych, którzy prowadzą własną działalność gospodarczą, dobry i ekonomiczny przekaz reklamowy staje się sprawą bardzo ważną. Co zrobić, by tanio i skutecznie upowszechniać wiedzę na temat swej firmy? To proste – wystarczy w pełni wykorzystać te możliwości, jakie daje każdemu reklamodawcy Internet. To medium to wielka oszczędność oraz szerokie grono odbiorców. To również możliwość dostosowania reklamy tak, by docierała ona do potencjalnych klientów – osób, których zainteresowania i potrzeby są zgodne z ta ofertą, którą ma dana firma. Dostęp do Internetu to wiele wyzwań, ale i moc nowych możliwości. Klienci właśnie w sieci szukają tych ofert i ogłoszeń, dzięki którym mogą szybko zaspokoić swe potrzeby. Reklamodawcy mogą się dzięki temu skutecznie promować, i to przy minimalnych kosztach. Reklama internetowa to tanie rozwiązanie, zatem staje się ona środkiem promocji, z którego może skorzystać nawet początkujący przedsiębiorca. Jakie możliwości reklamy w świecie www czekają na właścicieli małych firm, wielkich przedsiębiorców oraz tych, którzy na własną rękę chcą świadczyć innym swe usługi? Bannery oraz maile to najpopularniejsze rozwiązania, wielkim zainteresowaniem cieszą się też katalogi, porównywarki cen oraz portale z ogłoszeniami. Reklama internetowa może przybierać też formę artykułów sponsorowanych, które świetnie sprawdzają się w przypadku tych przedsiębiorców, których działalność łączy się z konkretną wiedzą, np. z zakresu medycyny lub dietetyki.